divendres, 4 de gener del 2013

Any nou, blog nou



BON ANY NOU a tothom!

Hola, em dic Roser.
Fa temps que volia obrir un blog però sempre ho anava deixant per més endavant, de fet m’havia proposat començar el primer dia de l’any i aquí estem una mica més tard. Avui,sí que sí !

M’agrada TOT el que té a veure amb el món de les manualitats.
Per casualitat vaig descobrir l’argila polimèrica fa uns quatre anys, quan vaig regalar un kit d’iniciació i també me'n vaig comprar per provar com anava ...
El resultat : capses amb peces fetes amb diferents tècniques , algunes en projecte de muntar com a collarets, anells, clauers, polseres, ves a saber què. Altres potser es quedaran com són, experiments.
Aquí aniré penjant bijuteria feta fa algun temps i de nova.




Conjunt d'arracades bola i anell amb murrina crisantem.

És una murrina molt senzilla però resultona.



La part de darrera d'aquestes arracades és de color fucsia.


El color de base és una barreja de verd pistatxo ,nacre i granit gris .


 


Fins aviat!




2 comentaris:

  1. Holaa!!
    Ha quedat molt mona la primera entrada :)

    He posat el botó a la dreta perquè la gent pugui fer-se seguidora del blog, vale?
    Vaaa que ja trigues a publicar els mini pastissets! jeje

    Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, noltes gràcies pels ànims !
      No tens ni idea del que m'està costant.Però ja veuràs, ja!
      Petonàs!

      Elimina