dimarts, 22 de gener del 2013

BLAU TURQUESA


Hola de nou!

 Uns dels colors amb el que més m'agrada treballar és el blau i en especial el turquesa.
 Em van demanar un penjoll amb la mateixa forma que el de l'entrada anterior però en blaus i jo,encantada.

Amb peça metal.lica i cordó doble d'antelina.
           
Detall 




                       
Anell regulable amb la mateixa murrina.

Agulla acabada amb alumini pla. El tap també està recobert.

Anell regulable amb murrina retro.

                           Vaig començar a fer servir la xurrera més senzilla per aquesta tècnica , però després d'un temps deixant-me els dits apretant, provar més d'un invent o truc que veia en tutorials ,adaptar la pistola de silicona,etc... , em van regalar la xurrera d'alumini de color verd (Makin's clay) , i tot va ser diferent!


Penjoll a conjunt amb el mateix muntatge, aprofitant les restes de color.   






Encara queda una mica , anem a canviar la forma.





Les peces de les arracades en principi havien de formar part d'una polsera i van estar molt de temps sense una idea de muntatge.
En canvi, la peça gran estava clar que seria un anell.






Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada